درباره ما

شرکت مهسان پلاستیک تاوریژ افتخار دارد به عنوان یکی از هزاران واحد قطعه سازی کشور با تولیدات متعدد و امکانات بالقوه خود توانسته است در جهت قطع وابستگی و حرکت در راه توسعه و بهره وری، با استعانت از خداوند و با تکیه بر فکر و تخصص قدم های ارزشمندی هر چند کوچک برداشته که نتیجه گرانقدر آن علاوه بر کسب تجارت گرانبها، تامین نمودن بخشی از نیازهای داخلی کشور (جلوگیری از خروج ارز صنایع کشور در زمینه تهیه قطعات صنعتی) و قرار گرفتن در مسیر صادرات است.

تاریخچه شرکت

شرکت مهسان پلاستیک تاوریژ از سال 1378 در زمینه تولید انواع قالب ها و تولید قطعات فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه ابتدا فعالیت خود را در کارگاهی کوچک و با تجهیزات محدود شروع و به مرور زمان توسعه داده و در زمینه های مختلف فعالیت خود را گسترده نموده است. امید است در آینده نیز بتوان هر یک از زمینه های فعالیت را با گام های محکم تر پیش برده و امکان خدمت بیشتر به صنعت کشور را فراهم آورد. از افتخارات این گروه رضایت مندی مشتریانی است که سال ها توانش را به خدمت گرفته اند.

مدیریت شرکت

این شرکت تحت مدیریت آقای ناصر پورقهرمان اداره می شود. ولی هر یک از کارکنان این شرکت مدیر قسمت خود می باشند و با کاری هماهنگ به نتیجه مطلوب نائل می گردیم . درک متقابل و احساس مسئولیت نقطه عطف این شرکت محسوب می شود.

فهرست